Talat Harb Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Talat Harb Friends

Welcome To Our Site

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة جدا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Horea
Sub Admin
Sub Admin
Horea

المساهمات : 134

نكت جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة جدا   نكت جامدة جدا Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 2:31 pm

حد بلدياتنا جاله تليفون بيقوله يا صميده امك و ابوك و مراتك و اولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر قال الحياه ملهاش لزمه و راح طالع فوق عماره 30 دور و رمي نفسه بين 30و20 قال الله انا امي و ابويا ماتوا من زمان بين 20و10 قال الله انا مش متجوز قبل ما يقع علي الارض يابوووى انا ما أسميش صميده

================================

واحد صعيدى دخل فى رجله مسمار معرفش يطلعة تناه

واحد صعيدى نزل الترعة البلهارسيا خرجت تتحلل

واحد بلدياتنا خلف توأم حلف على الدكتور لياخد واحد

مره واحد صعيدي عاوز يسافر فرنسا فراح لصاحبه يسأله ازاي يتكلم فرنساوي.فقال له سهل جدا اي كلمه زود عليها واو و نون في اخرها وسافر بلدينا فرنسا فطلب من الجرسون قهوون .فرد الجارسون باردون. قال له لا سخنون

بلدياتنا نجح في إنتخابات مجلس الشعب، في اول جلسة قاعد جنب واحد أفندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا

أتنين مساطيل ركبوا أتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت: انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قالوا 80 وانتوا ؟ قاله: إحنا السواق مجاش

اتنين مساطيل ماشيين على سطح بيتهم واحد وقع فى الخزان ....التانى راح استناه عند الحنفية

واحد مسطول ماشي في الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقه للإيجار راح قعد يخبط على العمود لغاية مجاله مسطول تاني قاله بتعمل ايه هنا قاله اصلي لقيت مكتوب شقه للإيجار قعدت اخبط ومحدش فتح لي قاله غريبه مع ان الجماعه منورين النور فوق

واحد غبي راح يخطب الأب قاله البنت لسه فى المدرسة رد عليه الغبي وقاله يعنى أجيلها بالليل

واحد ميكانيكي فتح مصنع شيكولاتة سماه كالاكسى

سواق راح يحلق الحلاق بيسأله : عايز شعرك إزاى؟؟؟ قاله: فى إى حته على جنب

مرة اثنين عندهم كلاب صيد صاحب الكلب الاول أول ما يضرب طلقة من البندقية يجرى الكلب ويروح يجيب الفريسة
والثانى أول ما يضرب الطلقة كلبه يكّش فنصحة صاحبة انه يروح أفراح في الارياف، فالكلب هيتعود على صوت البندقية راح الارياف وفضل يحضر فى افراح لمدة 6 شهور
وبعدين رجع يصطاد، راح ضارب طلقة من البندقية راح الكلب وقف على رجله وقعد يزغرط
sawsan

sawsan

المساهمات : 11

نكت جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدا   نكت جامدة جدا Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 2:34 pm

[b]
ايه المواضيع الجامدة دي يا حورية

لا احنا كده مش قدك يا جميل
passant

passant

المساهمات : 2

نكت جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدا   نكت جامدة جدا Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 8:18 pm

بجد النكت جامدة اوووووووووووووووووووووووى اوووووووووووووى

نكت جامدة جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-