Talat Harb Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Talat Harb Friends

Welcome To Our Site

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟

Horea
سندريلا؟!
EZZAT1994
xX Mido Xx
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
xX Mido Xx
Admin
Admin
xX Mido Xx

المساهمات : 33

كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Empty
مُساهمةموضوع: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 11:16 am

هاى يا جماعة
يا ريت كل عضو يدخل يقول رأيه فى الموقع والتصميم و إيه اللى ناقص الموقع و إيه اللى مش عاجبه فى الموقع
علشان لو فى حاجة ناقصة اعملها علشان الموقع ميبقاش ناقصه حاجة او فيه عيب
و على فكرة يا جماعة انا ده أول موضوع ليا علشان انا واللهى طول الوقت بصمم استايلات و بعمل حاجات فى لوحة التحكم و مش فاضى أعمل موضوع واحد و اللهى ... متفتكروش إن أنا كسلان يعنى ولا الموقع مش فى بالى بس انا لما افضى هملاه مواضيع و اللهى و على فكرة انا عمل المواضيع مش صعب اوى للدرجة دى انا فى مواقع تانية كنت بعمل فيها 200 موضوع فى اليوم و اللهى ف أنا افضى بس وهظبط الموقع

.... و حاجة تانية كمان يا ريت كل واحد يبعت الموقع لكل اللى عنده فى الإيميل و يديه لكل اللى يعرفه
................................................................................
ياللا انا مستنى رأيكم فى الموقع
lol! afro lol!
https://talat-harb-friends.yoo7.com
EZZAT1994
Sub Admin
Sub Admin
EZZAT1994

المساهمات : 159

كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Empty
مُساهمةموضوع: ok thank you   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 3:47 pm

bos elsite da gamed awy walstyle da a7la men el ablo bas 3awzyn na3ref aih el surprise 8 septemper
سندريلا؟!

سندريلا؟!

المساهمات : 62

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 11:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا شكرا علي المنتدي الرائع وشكرا لك علي انك فكرت في انشاء هذا المنتدي
وانا لي طلب وسؤال
اولا : السؤال كيف أضع صورة في توقيعي؟؟؟؟
ثانيا :الطلب هو ان تكبر الخط الاساسي الذي يستعمل في كتابة المواضيع والردود
وأعد اذا جاء ببالي افكار او رأيت فكره جديده في اي منتدي سوف اعرضها عليك
كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ 45710
Horea
Sub Admin
Sub Admin
Horea

المساهمات : 134

مُساهمةموضوع: hi   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 12:48 am

besara7a el montada gamed mooooot w mesh na2es ay 7aga w merci 3alih kteeeeer
كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ 5e97a111
sara

sara

المساهمات : 50

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 1:36 am

howa besra7a elmontada gamel gedan bas yaret yekon fe kesm mobile
كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Flower10
RagaB

RagaB

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 11:11 pm

1-معلش يعنى استيل تعبان
2-وبردوا فى اقسام كتيرة ملهاش لزمة زى
منتدى الاتصالات
منتدى الدعم الفنى لمنتديات ال vBulletin
منتدى الدعم الفنى لمنتديات ال MySmArT bb
منتدى الديكور
بوص بقى شيل الى انا قلتلك عليهم وحط

3-وحط فى قسم التقنية قسم للموبيل

4-وياريت عشان شكل المنتدى يبقى حلو تخلى كل منتدى اسمه بال english احسن

وانا مش بعمل مواضيع كتيرة عشان مش مريحنى فى حاجات كتير
bildozar

المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: nos nos   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 3:15 am

bos howa style ta3ban 2wy we fe 7agat malhash lazma afro lol! afro
سندريلا؟!

سندريلا؟!

المساهمات : 62

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 3:15 pm

RagaB كتب:
1-معلش يعنى استيل تعبان
2-وبردوا فى اقسام كتيرة ملهاش لزمة زى
منتدى الاتصالات
منتدى الدعم الفنى لمنتديات ال vBulletin
منتدى الدعم الفنى لمنتديات ال MySmArT bb
منتدى الديكور
بوص بقى شيل الى انا قلتلك عليهم وحط

3-وحط فى قسم التقنية قسم للموبيل

4-وياريت عشان شكل المنتدى يبقى حلو تخلى كل منتدى اسمه بال english احسن

وانا مش بعمل مواضيع كتيرة عشان مش مريحنى فى حاجات كتير
علي فكره قسم الديكور مهم جايز هو مش مهم بالنسبه لك
وباقي الاقسام مهمه برضوا زي قسم الديكور
وبعد كده استيل المنتدي جميل
xX Mido Xx
Admin
Admin
xX Mido Xx

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 3:43 pm

شكرا يا سندريلا؟! على كلامك و بصى انا هعملك الشرح بتاع التوقيع و شكرا يا رجب على كلامك و انا ميهمنيش رأى حد انا كل الناس قالولى حلو فمعلش مش هغيره ... و يا سندريلا؟! الخط انتى ممكن تكبريه و تصغريه و انا هبقى اقولك الطريقة

و شكرا يا جماعة على ردودكم
xX Mido Xx
Admin
Admin
xX Mido Xx

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 4:14 pm

و يا رجب كل الناس بيقولولى الاستايل حلو فمتجيش انت و العضو اللى اسمه بلدوزر ده و تقولوا وحش .... و الأقسام اللى انتو بتقولوا عليها مش عاجباكم خلاص بلاش تدخلوا فيها محدش ضربكم على إيديكم و قال لكم تدخلوا بالعافية .. و انا على فكرة مبحبش اللى يتنطط عليا فلو مش عاجبكم المنتدى متدخلهوش أحسن و تريحونى علشان انت يا رجب بالذات اول واحد تقولى ان الاستايل حلو .... يعنى بقى وحش دلوقتى ؟؟؟!!! ... و انا ميهمنيش إلا ان كل الناس بيقولوا ان المنتدى حلو .. و يا sara انا هعمل دلوقتى اهو قسم الموبايل ... و اى حد شايف ان المنتدى ناقصه أى حاجة او أى قسمش يقوللى ... وسلام
sara

sara

المساهمات : 50

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 9:01 pm

thank you 3la kesm el mobile elly enta hate3melo lol!
xX Mido Xx
Admin
Admin
xX Mido Xx

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 9:07 pm

u r welcome sara
xX Yopa Xx
V.I.P
V.I.P
xX Yopa Xx

المساهمات : 14

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 1:11 am

الاستايل جميل و مفيش حاجة ناقصة و لو حد قال حاجة غير كدة يبقى غلطان ............. ملحوظة : أنا مبقولش كدة علشان أنت أخويا , المنتدى حلو بجد مش مجاملة .

مع تحياتى / xX Yopa Xx
xX Yopa Xx
V.I.P
V.I.P
xX Yopa Xx

المساهمات : 14

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 1:17 am

أنا عاوزك يا أحمد تعمللى قسم للزملكاوية عشان كل الزملكاوية يعمله فيه اللى هما عاوزينه.

مع تحياتى \ xX Yopa Xx
EZZAT1994
Sub Admin
Sub Admin
EZZAT1994

مُساهمةموضوع: rite xxyopaxx   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 10:17 am

sa7 ahmed 3awzien kasm llzamalkoyaaaaa
ana aylak men leaol ahly wa zamalek ba3den a7na matrahnen ana lo el zamalek kasb hat2ol anak 3'altan
RagaB

RagaB

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 11:10 am

ya3m shof el stylat beta3t bara we ba3den ta3ala etkalm dah wala yeswalo 7aga
RagaB

RagaB

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 11:15 am

ya3m matz3alsh nafsk ana 7atl3 men om el montada
Horea
Sub Admin
Sub Admin
Horea

المساهمات : 134

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 11:50 am

merci kter 3la montada el ahlaweya
كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ 49d43210
xX Mido Xx
Admin
Admin
xX Mido Xx

مُساهمةموضوع: رد: كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 11, 2008 12:05 pm

ya 3am ragab enta law 3awez tet2emes ana malesh da3wa enta lewa7dak mesh 3agbak elstyle we ba2et el nas 3agebhom aro7 ana me3'ayaroh ... ezay ya3ny ? ... bos ya 3am bra7tak e3mel elly enta 3awzoh

we shokran ya 7orea 3ala el rad
EZZAT1994
Sub Admin
Sub Admin
EZZAT1994

مُساهمةموضوع: kalas   كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟ Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 9:45 am

aih ya gama3 el 3amlie ba2et mahebare gamed howa ana 3ashan batalt a7t topics ma7desh ya 7ot de 7aga naked awy

كله يدخل يقول رأيه فى الموقع و التصميم ... و يقول إيه اللى ناقص فى الموقع ولازم يتحط ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-